Beboer mÃ¥ være over 18 Ã¥r (gjelder ikke nÃ¥r barn reiser med voksne).Â
De avtalte fra-til datoer og priser er bindende for begge parter.
Innsjekking kan tidligst finne sted kl. 15 pÃ¥ avtalt startdato for bruksperioden. Utsjekking mÃ¥ finne sted innen kl. 11. Rommet kan ikke disponeres utover dette tidspunkt med mindre annet er avtalt med overnattingstedet.Â
Kunden plikter Ã¥ ivareta overnattingsrommet og fellesarealer med tilbørlig aktsomhet og i alminnelig god stand.Â
Alle avbestillinger og endringer på en reservasjon skal sendes skriftlig til post@fjellfolketshus.no for å regnes som gyldige. Egne betingelser gjelder for reservasjon hos 3. parts leverandør som for eksempel booking.com og Expedia.
Avbestilling og endring av opphold 2 døgn eller etter avtale.
Ved uanmeldt uteblivelse belastes bestiller i sin helhet – 100% av oppholdet
Dersom kunden pÃ¥fører rommet skade, vil overnattingstedet utbedre forholdet til kundens kostnad.Â
Dyrehold er ikke tillatt pÃ¥ rommene uten avtale med overnattingssted.Â
Ved utsjekk skal rommene overleveres godt vedlikeholdt. Ved uaktsom bruk som krever ekstra rengjøring (evt. rens) blir dette belastet kunden.
The guest must be over 18 years of age. (Does not apply when staying with adults)
The agreed-upon dates and prices are binding on both parties.Â
Â
Check-in can take place no earlier than 3 PM on the agreed start date of the period of staying.
Check-out must take place by 11 AM. The room cannot be used beyond this time unless otherwise is agreed with the accommodation.Â
Â
The customer is obliged to look after the room and common areas with due care and in good condition
Â
The customer must also act in accordance with the rules of the house order that apply at all times
All cancellations and changes to reservation must be sent in writing to post@fjellfolketshus.no in order to be considered valid. Terms and conditions apply to reservations with a third-party provider such as booking.com and Expedia.
Cancellation and change of stay 2 days:
 In case of unannounced absence, the booking is charged in full – 100% of the stay.
Â
If the customer damages the room, the accommodation will improve the relationship with the customer’s cost.Â
Â
Pets are not allowed in the rooms without an agreement.
Upon check-out, the rooms must be handed over well maintained. Negligent use that requires extra cleaning (possibly cleaning) will be charged the on the customers behalf.
- Finn Sandum
Kontaktinformasjon
Vi hjelper deg gjerne, ta kontakt hvis du lurer på noe angående overnatting eller booking.